dimecres, 26 de gener del 2011

M'ha canviat l'ofici...

Després d'un llarg parèntesi -del que en demano disculpes a tots aquells que m'heu enviat correus o sms per interessar-vos per l'aturada del blog- torno a estar al peu del canó. Perfectament instal.lat en la nova responsabilitat de portaveu adjunt del nostre Grup Parlamentari, reprenc la pràctica de penjar reflexions, propostes i crítiques en aquest espai que, com haureu pogut veure, ha canviat lleugerament de cara. Un canvi de look, d'acord al canvi d'ofici. M'explico: si bé és cert que continuo essent Diputat del Grup de CiU, no ho és menys que la meva actual feina poc té a veure amb la que he desenvolupat els darrers set anys. Per a mi el canvi ha estat doble: passar de ser Diputat d'oposició a ser diputat del Grup que dóna suport al Govern té conseqüències d'ordre pràctic: De posar l'accent en les tasques de control i d'impuls, hem passat a posar-lo en les tasques més legislatives i de suport (i defensa) del Govern. No cal que ens enganyem: com de la nit al dia... Però en el meu cas particular, el canvi té encara una altra dimensió: de responsabilitzar-me de qüestions sectorials com les ambientals, he passat a exercir de Portaveu adjunt del nostre Grup Parlamentari. Aquesta nova responsabilitat (que agraeixo als qui me l'han assignat), em dóna una visió i una perspectiva diferents de la que havia tingut fins ara del propi grup, alhora que m'obre una nova xarxa de relacions tant portes endins (amb els companys de Grup), com portes enfora (amb la resta de portaveus). És per això que goso afirmar que m'ha canviat l'ofici.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats Ramon. Molt ben presentat, espero que hi vagis posant reflexions, que compartides o no ens aporten una visió diferent dels polítics (que falta que ens fa).
Respecte el teu perfil, t'has oblidat de l'accent a la paraula soc, (sense accent és un bloc de fusta buit per posar-hi el peu-dixit Fabra).
Endavant

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats Ramon per el "canvi d'ofici" i també per el nou "look" del teu blog. Espero/rem que el primer no comporti una pèrdua, malgrat tenir més feina, d'aportacions i/o reflexions al blog que sempre són molt interessants.

Anònim ha dit...

A l'haver-li "canviat d'ofici" ja no és tant accessible com abans, perquè?